خبر
بین غذایی ها این 2 نماد …
تحلیل خبر
در گزارش های رسیده برخی نظرها را به خود جلب کرد مثلا غصینو بد نبود ولی بازهم معتقدیم غپینو و بازبهتر ازاین دو خود خودکفا شرایط بهتری برای نوسان دارد خودکفا زیر 7000 ریال خریدش منطقی است . در بازار غمایه را جالب میخرند غمایه نیز گزارش خوبی زده است 3ماهه 1633 ریال و 6ماهه 3191 ریال سود محقق کرده است و 9ماهه به سود 5735 ریال رسیده است . به نظر امسال 8000 ریال و سال بعد بالای 12000 ریال سود دارد و غمایه هم میتواند جالب باشد
غدیس هم دیگر سهم جالب بعد از گزارش 9ماهه است غدیس 3ماهه 934 ریال و ۶ماهه ۱۶۲۳ ریال سود محقق کرد
در ۹ماهه با رشد خوب ۲۲۰۰ ریال شد و رشد خوبی را نسبت به مدت مشابه داشته است
سهم ۳ماهه 1519 میلیارد ریال سود عملیاتی و 1092 میلیارد ریال سود خالص دارد
۶ماهه ۲۸۶۲ میلیارد ریال سود عملیاتی و۱۸۹۷ میلیارد ریال سود خالص دارد
۹ماهه سود عملیاتی ۳۹۶۵ میلیارد ریال و سود خالص ۲۵۷۳ میلیارد ریال بوده است سهم 2800 2900 ریال هم سود داشته باشد به نظر 15000 ریال قیمت بدی نیست و با دید نوسان 20% بد نیست زیرنظر باشد.
در نهایت یکی دیگر از سهم های خاص این گروه غمهرا بوده است در 9ماهه 861 ریال و در 6 ماهه 438 ریال سود محقق کرده است
سهم پیشرفت خوبی داشت چرا که در 3ماهه 500 میلیارد ریال سود عملیاتی و 309 میلیارد ریال سود خالص محقق کرد د 6ماهه سود عملیاتی 1227 و سود خالص 831 میلیاردریال بود .
در 9ماهه سود عملیاتی 2509 و سود خالص 1635 میلیارد ریال بود
با سرمایه جدید 9ماهه 510 ریال محقق کرده است به نظر غمهرا امسال 700 تا 750 ریال و سال بعد نزدیک به 1000 ریال با توجه به طرح و توسعه دارد و زیر 6000 ریال سهم بد نیست
30 دی 1402


