خبر
از بین پتروشیمی ها …
تحلیل خبر
دراین گروه باید اذعان داشت پارس بوعلی خوب معامله می شوند و هردو گزارش های 12ماهه خوبی را خواهند داشت و به قیمت هستند و ریسک اضافی را ندارند حتی پردیس و زاگرس و شخارک هم همینطور و این موضوع شرایط خوبی برای این گروه رقم زده که مدت هاست حرکتی نکرده است
از شگویا هم خبرهای خوبی از گزارش خوب در 9ماهه میرسد و بد نیست زیرنظر داشته باشیم
در دیگر سهم شبصیر هم شرایط بدی ندارد مجوز افزایش سرمایه 80 درصدی شبصیر از محل سود انباشته، صادر شد.9 ماهه به 27146 میلیارد ریال رسیده است . مدت مشابه قبل این عدد 22705 میلیاردریال بوده است . 6 ماهه به 18631 میلیارد ریال رسیده بود به نظر گزارش خوبی را منتشر خواهد کرد و میتواند جالب توجه باشد .
شاملا را نمی شود پتروشیمی دانست ولی به هر حال بد نیست در سوی دیکر شمواد هم در این قیمت ها جالب است و به مجمع رفته و شاید بتواند اثرات خوبی بر شپلی بگذارد با دید نوسان شپلی را در نظر بگیرید
25دی 1402


