خبر
خبرها و شایعات از پالایشی ها …
تحلیل خبر
دوباره به اخر ماه و موعد گزارش ها نزدیک شدیم و پالایشی ها بازی همیشگی را دارند . به نظر با توجه به صحبت های دیروز و شرایط خاص بازار احتمالا شبندر حوالی 1750 و 1700 ریال سود ر 9ماهه داشته باشد و شپنا هم اعداد خوبی را می سازد . گزارش شتران هم خوب خواهد بود و بازی فعلا روی این 3 سهم می چرخد . به نظر شبندر این بار لیدر شدهو جریان سود 2100 2200 ریالی برای کل سال برای او متصور هستیم . اثرات خوب این عدیلات را به زودی در این گروه می بینیم
خود صندوق پالایشهم در این قیمت ها و این شرایط جالب است و میتواند مورد توجه باشد
19 دی 1402


