خبر
ازبین بانکیها که …
تحلیل خبر
گزارش اولین بانکی وپست بود که به بازار رسید و جالب بود در 3ماهه به سود 560 ریالی و 6ماهه به عدد 1221 ریالی رسیده است و 9ماهه این عدد 1710 ریال شده است و کمی کمتر از 2برابر بیش از مدت مشابه قبل است به نظر 2200 ریال سود را دارد و بازار بازهم سهم را با پی به ای 4 هم نمی خرد و این عجیب است ! در این گروه ونوین هم افزایش سرمایه را پیش برده و اتفاقات خوبی در دل سهم است از وپارس هم با دید نوسان می شود انتظار اتفاقات خوبی داشت و منفی های سهم بد نیست
منتظرگزارش وسیناهم هستیم و میتواند یکی از گزارش های خوب بازار شود
18 دی 1402


