خبر
بین دوده ها بازهم …
تحلیل خبر
گزارش پسهند و شکربن هم رسید و انصافا عملیاتی همه خوب بود . حتی شدوص هم روزهای قبل نوشتیم که عملیاتی نرمال پیش رفته و مجوز افزایش سرمایه را نیز گرفته است سهم
در پسهند هم وضعیت خوب است پسهند در اذر 708 و آبان 679 ، مهر 653 میلیارد ریال فروش داشت به نظر پاییز خوبی زده
9 ماهه 5591 میلیارد ریال بود . مدت مشابه این عدد 3607 میلیارد ریال بود
در شکربن هم روند فروش کمی کاهشی بوده ولی بازهم 800 900 ریال بد نیست و این سهم نیز اتفاقات خوبی دارد در مهر با کمی افت این عدد 1919 میلیارد ریال شد و نرخ ۴۹۸,۵۶۳,۹۶۹ ریال است
در ابان به 1813 میلیارد ریال بوده و نرخ ۵۲۹,۸۷۵,۰۸۹ ریال است
در اذر کمی افت کرد و 1730 میلیاردریال بود و نرخ ۵۳۴,۶۴۲,۶۷۶ ریال . 9ماهه 16614 میلیارد ریال فروخته و مدت مشابه قبل 12281 میلیارد ریال بود
6 ماهه 11151 میلیارد ریال فروخته از یدد ما بازهم شدوص و بعد شکربن خاص تر هستند .
بین این شرکت ها وپترو را هم در نظر داشته باشید با این رشد سود زیرمجموعه ها و شرایط خاص انها به نظر وپترو هم میتواند اندک نوسان مثبت رادر بین کمی پر ریسک ترها داشته باشد .
6 دی 1402


