خبر
بین پتروشیمی ها تا این …
تحلیل خبر
دیروز از زاگرس و شپدیس گفتیم و نوشتیم که هردو خوب بودند و حالا سراغ برخی دیگر از گزینه های گروه می رویم که از دید من شخارک و شفن هم خوب بودند و باز بین این دو شخارک را واقعا بهتر می بینیم شخارک در اذر 18604 میلیارد ریال فروش داشت و فروش خوبی را ثبت کرد نرخ با کمی رشد ۱۰۲,۶۲۵,۵۷۳ ریال است
در آبان 12964 میلیارد ریال فروش داشت و نرخ ٨٧,٨٧۴,٧٧۴ ریال است
مهر 14421 میلیارد ریال فروش داشت و 55هزار تن به نرخ ۱۰۳,۰۲۶,۰۶۶ ریالی رسیده است
9 ماهه به عدد 99078 میلیارد ریالی رسیده .6ماهه به عدد 53081 میلیارد ریالی رسیده
در آذر ماه سال ۱۴۰۲، سه محموله پروپان، سه محموله بوتان، چهار محموله متانول، یک محموله پنتان پلاس و یک محموله گوگرد بارگیری شده است.ببینید شخارک امسال ممکن است 6000 ریالی باشد ولی 9 ماهه خوبی میدهد کمی روی سهم می شود با دید نوسان چند روزه نیز مانور داد
6 دی 1402


