خبر
از گروه سیمان این …
تحلیل خبر
دراین گروه منتظر گزارش های خوب هستیم و سخاش و ساوه خوب بودند . ساراب هم بد نبود ولی هنوز یک گزارش ویزه و سوپر گزارش ازاین گروه نرسیده تا اینجای کار نشان میدهد ساوه 9 ماهه خوبی می زند در مهر به 2620 و ابان 3233 میلیارد ریال و اذر با کمی افت 2981 میلیاردریال رسید
سهم در 9 ماهه 23845 میلیارد ریال بود .مدت مشابه قبل 14466 میلیارد ریال بود و رشد داشته ست . فروش سهم در 6 ماهه 15282 میلیارد ریال بود سهم 1800 تومان در 6ماهه دارد و رسیدن به 3000 تومان سود با سود زیرمجموعه ها سخت نیست و قیمت هم جای خوبی است یک خبر ریز تجدید هم دارد
خاش هم بد عمل نکرد در پاییز با مهر رشد کرد و 716 میلیارد ریال فروش داشت و ابان به 751 میلیارد ریال رسید و اذر به 815 میلیارد ریال رسید
9 ماهه این عدد 5549 میلیارد ریال بود و مدت مشابه قبل 4092 میلیارد ریال .
با دید یک سهم خاص سپاهان را زیرنظر داشته باشید سهم در سال مالی جاری بالای 4000 ریال سود دارد و این یعنی قابلیت های خوبی در رشد سود و قیمت میتواند داشته باشد .
4 دی 1402


