خبر
از بین سیمانی ها …
تحلیل خبر
در گروه سیمان بارها و بارها روی سخوز هم صحبت شده است و با دید میان مدت و با توجه به کمتر قطع شدن گاز میتواند مورد توجه بازار قرار گیرد . اگر اهل ریسک کردن در این گروه نیستید ساوه و سابیک را در نظر داشته باشید به خصوص ساوه که خوب هم می فروشد آبان خوبی داشت
در مهر به 2620 و ابان 3233 میلیارد ریال رسید و بهبود داشت
سهم در 8 ماهه 20863 میلیارد ریال بود .مدت مشابه قبل 12290 میلیارد ریال بود و رشد داشته ست
در بین سیمانی ها و هلدینگ ها سغدیر با حوالی 1300 ریال شناسایی سود و 1000 تقسیم سود 2000 ریالی سال بعد یکی از گزینه های کم ریسک گروه است سفارس همینطور و زمزمه تجدید هم دارد
21 آذر 1402


