خبر
در بین فولادی ها بازهم …
تحلیل خبر
در این گروه دیروز و روزهای قبل از فخوز گفتیم که شرایط خاصی را دارد و به نظر بد نیست . خود فولاد هم به زودی خبر تجدید را میدهد و البته شاید تجدیدش نهایت 200% باشد ولی اتفاق خوبی برای فولاد است . فولاد گزاشی هم بد نبود فولاد ابان 196923 میلیارد ریال فروش داشت
مهر خوبی زد و 213736 میلیارد ریال فروش داشت
در شهریور نیز خیلی تغییر نکرد و 197274 میلیارد ریال شد . در نرخ ها شهریور ۲۷۶,۹۵۱ ریال در مهر این عدد به ۲۸۰,۴۷۹ ریال و ابان ۲۸۱,۹۵۰ ریال رسیده است .8 ماهه 1645924 میلیارد ریال فروش داشت
مدت مشابه قبل 1032105 میلیارد ریال بود .
در کنار این در گزارش ها فسپا به دید ما جالب رسید فسپا آبان خوبی داشت و به عدد 4472 میلیارد ریالی رسیده است و 8ماهه 25713 میلیارد ریال فروش داشت و مدت مشابه 21353 میلیارد ریال بود
فجهان را هم بد نیست زیرنظر داشته باشیم ولی گزینه خرید نیست و بیشتر زیرنظر داشتن است
و سر اخر سراغ ذوب برویم که سود و زیانی که هیچ ولی شنیده می شود هفته بعد رقم نهایی افزایش سرمایه اعلام خواهد شد و یک نوسان خوب و جالب را در بازار دارد قیمت های زیر 3900 و حوالی 3850 و این قیمت ها با دید یک نوسان خاص بد نیست
8 آذر 1402


