خبر
از سیمانی ها این شرکت ها میتوانند …
تحلیل خبر
دیروز گزارش سابیک بیشتر به چشم ما امد امروز سکرما ساوه و ستران خوش درخشیدند و به نظر بد نیست انها را زیرنظر داشته باشیم سهم های کم ریسکی هستند در ستران در مهر به عدد 3223 و ابان 3149 میلیارد ریالی رسیده و8 ماهه به 22263 میلیارد ریال رسید و 14236 میلیارد ریال فروش مدت مشابه قبل داشت
در ساوه هم واقعا شرایط خوب پیش می رود و سهم شرایط خوبی دارد در مهر به 2620 و ابان 3233 میلیارد ریال رسید و بهبود داشت
سهم در 8 ماهه 20863 میلیارد ریال بود .مدت مشابه قبل 12290 میلیارد ریال بود و رشد داشته ست
سکرما هم انصافا دو ماه اخیر عملکرد ویژه ای داشته و به زودی خود را در صورت های مالی نشان میدهد در مهر به 935 و ابان 954 میلیادر ریال رسید و 11 ماهه 8963 میلیارد ریال فروخت که مدت مشابه قبل 5804 میلیارد ریال بود
3 شرکت دیگر هم گزارش های بدی ندادند یکی سفانو بود که البته ماه های قبل کمی افت کرده بود و این ماه بهتر شد در ابان کمی بهتر شد و 1194 میلیارد ریال فروش داشت
در شهریور با کمی افت ۹۶۶ میلیارد ریال رسید و مهر 822 میلیارد ریال بوده و 8 ماهه 8642 میلیارد ریال شد و فروش مدت مشابه سال قبل 5856 میلیارد ریال بوده است
دیگری سخوز بود که او نیز بد عمل نکرده است سخوز مهر خوب و گرمی را داشت و 3101 میلیارد ریال فروش داشت و 1759 میلیارد ریال آن صادرات بوده است
در ابان این عدد 2444 میلیارد ریال بود و 1060 میلیارد ریال آن صادرات بود
در شهریور با کمی افت به 1420 میلیارد ریال رسید و مهر 3101 میلیارد ریال بود
8 ماهه عدد 15798 میلیارد ریالی رسیده است و 11708 میلیارد ریال فروش مشابه سال قبل است
سهم دیگر که با دید نوسان میتواند زیرنظر باشد سصوفی است و واقعا جالب پیش رفته در آبان این عدد 2131 میلیارد ریال شده و رشد کرد
8 ماهه 13308 میلیارد ریال رسیده است که مدت مشابه این عدد 8765 میلیارد ریال بود
اهل نوسان هستید شاید گزینه های ریسکی تر بهتر باشند ولی با دید میان مدت ساوه و ستران سکرما واقعا عالی هستند
نکته اخر شنیده می شود دیروز جلسه ای بوده و به زودی اثرات و ثمرات این جلسه خود را ر اعلام تجدید بیشتر گروه های سیمانی زیرمجموعه تجدید نشان میدهد .
6 آذر 1402


