خبر
در خودرویی ها شاید از …
تحلیل خبر
حرکتخوب خزامیا را شاهد بود که از افزایش سرمایه و تغییر ان می آمد . در مورد خبهمن امروز منفی بود خرید خوب است دلیل این موضوع را انتشار سود زیرمجموعه ها می دانیم که مثلا بهمن موتور و یا برخی دیگر گزارش منتشر کنند اثرات خوبی در خبهمن دارد پس زیر 1650 ریال خبهمن بد نیست در سوی دیگر معتقدیم خود خودرو و خساپا همچنان نوسانی جالب هستند .
خزر هم با دید کمی صبر در قطعه سازی ها خوب است . ختوقا هم گزارش جالبی در زیرمجموعه ها می زند اگزوز خودرو خراسان از زیرمجموعه های ختوقا در 6ماهه به سود 640 میلیاردریالی رسیده است که معادل کل سال قبل است. با دید کمی خوش ریسک تر خرید کردن وساپا و خگستر هم جالب هستند
17 آبان 1402


