خبر
در بین سرمایه گذاری ها…
تحلیل خبر
هنوز شستا و یا تاپیکو و یا غدیر و پارسان را خوب می بینیم و حتی معتقدیم بعد از حرکت بازار نوبت رشد این سهم هاست ولی با دید کمی کوتاه مدت تر وسپه را در نظر داشته باشید می شود روی وسپهر هم زوم کرد بعد از واگذاری زیرمجموعه ها حدود 214 میلیارد تومان سود شناسایی کرده است با دید کمی صبر بد نیست وسپهر به خصوص روی بحث نیشکر که عرضه قرار است بشود .
به نظر با دید صبر یکی از گزینه های خوب میتواند وسکاب و ومهان باشد وهور در گروه برق هم بد نیست
17 آبان 1402


