خبر
بین فولادی ها شاید …
تحلیل خبر
با دید کمی نوسان به نظر می شو دراین گروه حرکت کرد از فوکا و فرود بگیر تا بقیه . ولی امروز بحث ما در مورد فخوز است که درست است گزارش بدی داده است ولی بدجوری افت داشته است فخوز از 500 تا 300 سقوط کرده و هنوز معتقدیم در قیمت های 300 تومان خوب است سهم مهر خوبی داشت و 61465 میلیارد ریال فروش داشت
در نرخ هم ۲۰۶,۸۹۶,۴۹۴ ریال است
در شهریور 45689 میلیارد ریال فروش داشت و نرخ ۲۰۸,۹۸۰,۱۱۱ ریال است
در تیر با افت به عدد 42072 میلیارد ریال رسید و مرداد 34101 میلیارد ریال بود
7 ماهه 399028 میلیارد ریال فروش زد و مدت مشابه این عدد 277869میلیارد ریال بود بیشتر با این دید که اصلاح خوبی کرده است
خود فولاد هم که هیچ و بازهم میگوییم کم ریسک ترین های بازار است
در سوی دیگر ذوب لیدر این گروه است موضوع شایعه 1000 درصد خیلی منطق درستی ندارد و بر اساس یک زمین است که هنوز سند ان برای ذوب صادر نشده و بیشتر برپایه حدس و گمان بیان می شود روی ذوب هم خرید در این شرایط کمی پر ریسک است ولی هنوز با ید نوسان خاص است
17 آبان 1402


