خبر
در خودرویی ها باید …
تحلیل خبر
در بین گزارش ها در بین خودرویی ها ایران خودرو و سایپا که حرفی برای گفتن نداشتند و بیشتر روی تابلو مورد توجه هستند . در کنار انها ولی خاور واقعا خوب بود در مهر 40149 میلیارد ریال فروش داشت و شهریور 20350 میلیاردریال و مرداد 16000 میلیارد ریال فروش داشت
7 ماهه به 198837 میلیارد ریال رسید در حالی که 7 ماهه قبل کل فروش به 149843 میلیارد ریال رسیده بود به نظر با این گزارش یک دو مثبت را خواهد دید
در سوی دیگر خبهمن هم گزارش خوبی را زد خبهمن در مهر 1620 میلیارد ریال سود فروش سرمایه گذاری ها داشته و تا مهر ۵۶۵,۴۴۵ میلیون ریال سود مجمع محقق کرده است
هنوز روی این دو به عنوان اعضای بنیادی مثبت هستیم و به طور کلی خاور خزامیا و خبهمن را جالب می بینیم
در قطعه سازی ها خموتور خاص بود خریخت و ختراک هم خوب بودند ولی با گزارش دیروز خزر یکی از گزینه های جذاب برای خرید می شود خزر مهر متفاوتی داشت سهم در تیر 999 میلیارد ریال و مرداد 591 میلیارد ریال بوده
در شهریور با رشد 755 میلیارد ریال و مهر 1388 میلیارد ریال بود و 7 ماهه 6761 میلیارد ریال بوده و مدت مشابه قبل 2858 میلیارد ریال بوده است
8 آبان 1402


