خبر
در سیمانی ها این …
تحلیل خبر
در این گروه دیروز از سخوز گفتیم و به نظر گزینه خوبی می شود ساروک سکرما را هم روزهای قبل بیان کردیم . گزارش برخی دیگر نیز منتشر شده و نشان میدهد مهرماه نیز گزارش های گروه سیمان خوب بوده است مثلا ساوه بد نبود شهریور 2472 میلیارد ریال شد. در مهر به 2620 میلیارد ریال رسید و بهبود داشت
سهم در 7 ماهه 17903 میلیارد ریال بود .مدت مشابه قبل 9848 میلیارد ریال بود و 2 برابر مدت مشابه قبل است
سابیک هم خوب بوده است سابیک مهر هم خوب بود و 2915 میلیارد ریال فروش داشت .
در تیر با فروش 2340 میلیارد ریالی مواجه بودو مرداد 2584 میلیارد ریال و شهریور با رشد 2891 میلیارد ریال شده است
7 ماهه 17661 میلیارد ریال فروش زد . مدت مشابه قبل 10750 میلیارد ریال بود
از دید ما گزارش سپاهان هم جالب بود و البته بازار منتظر گزارش 12ماهه سهم است سپاها در اولین ماه سال مالی به فروش 2779 میلیارد ریالی رسیده است .
یک سهم نیز به نظر باید شفاف سازی بدهد و ان سشرق است چرا که 115 تومان از محل سیمان سفید سود محقق کرد سیمان سفید شرق از زیرمجموعه های سشرق 310 میلیارد تومان در مجمع تقسیم کرد. 100% این سود متعلق به سشرق است طبق برخیمحاسبات به نظر 2500 ریال سود را دارد و زیر 12000 ریال قیمت خوبی است .
8 آبان 1402


