خبر
در خودرویی ها و قطعه سازان …
تحلیل خبر
خودرویی ها که حرفی برای گفتن ندارند ولی شاید خزامیا با این خبرها و شایعات کمی بهتر شود دیروز اعلام شد با عنايت به گزارش ارائه شده توسط معاونت محترم مالي و اقتصادي مبني بر زمانبر بودن انجام افزايش سرمايه از محل آورده نقدي و مطالبات و به تبع آن عدم استفاده از معافيت مالياتي افزايش سرمايه از محل سود انباشته تا پايان سال جاري ، هيات مديره مصوب نمودند به نظر خبرخوبی برای سهم است ولی با این جو فعلی در مسیر اصلاح است . در بازار و در این گروه فعلا نمی شود سراغ سهم خاصی رفت شاید خبهمن بنیادی خوب باشد ولی قطعه سازی ها بهتر هستند
در خزر به نظر یکی از گزارش ها و شرکت های خوب است در 3ماهه به سود 211 ریالی رسیده و 6ماهه به 385 ریال رسیده بود.
سهم 211 میلیارد ریال سود عملیاتی دارد که البته رسیدن به سود 755 میلیارد ریالی مدیون شناسایی 589 میلیارد ریال درامد های متفرقه است
در 6ماهه 980 میلیاردریال سود عملیاتی و 1382 میلیارد ریال سود خالص دارد که سود غیرعملیاتی به این پوشش سود کمک کرده است
خکار گزارش خوبی در 6ماهه داشت ولی ماهانه چنگی به دل نمی زد خکار مهر 555میلیارد ریال فروش داشت
در تیر با فروش 489 میلیارد ریالی آغاز کرد و مرداد 448 میلیارد ریال وشهریور 600 میلیارد ریال بود
7 ماهه 3733 میلیارد ریال فروش داشت . که مدت مشابه به عدد 1817 میلیارد ریال رسیده بود
خچرخش هم خوب بود در مهر با رشد 1899 میلیارد ریال فروش داشت
در تیر با فروش 1340 میلیارد ریالی مواجه بود در مرداد به 851 میلیارد ریال رسید و شهریور 967 میلیارد ریال بود و جمع فروش به عدد 7 ماهه 9876 میلیارد ریالی رسیده است و مدت مشابه قبل 7633 میلیارد ریال بوده است
خموتور را هم بد نیست با این گزارش های خوب و چشم انداز خوب سود زیرنظر داشت خموتور مهر خوبی زد و 2966 مبلیارد ریال فروش داشت
در تیر این عدد به 2478 میلیارد ریال رسید و مرداد 2574 میلیارد ریال و شهریور 2803 میلیارد ریال بوده
در7ماهه 17156 میلیارد ریال رسید و 7 ماهه قبل این عدد 11256 میلیارد ریال بود .
ختراک هم همینطور این سهم نیز قابلیت های خوبی دارد
در خودرویی ها فعلا خزامیا خبهمن در قطعه سازی ها هم فعلا خزر خکار خموتور قابل بررسی تر هستند
6 آبان 1402


