خبر
از سیمانی ها این …
تحلیل خبر
گروه سیمان یکی از پرخبرترین گروه های بازار است . از دید ما ساوه با این خبرهای افزایش سرمایه و این سود اوری قابلیت گزینه اول بودن در گروه را دارد . ابیک هم همینطور و شرایط سهم نیزخوب است
سبجنو هم شرایط ویژه ای دارد اخیرا تجدیدی شده گزارش متوسطی داشت
در تیر به عدد 1273 میلیارد ریال رسیده و مرداد 1209 میلیارد ریال و شهریور 1218 میلیارد ریال شده و در حد ماه قبل بود
در مهر این عدد 1181 میلیارد ریال شد
7 ماهه 7293 میلیارد ریال فروش داشت . مدت مشابه سال قبل 3701 میلیارد ریال شده بود با دید یک سهم کم دردسر بد نیست
ساروم و سکرما را هم در بین سهم های با گزارش خوب قرار میدهیم
ولی یکی از سهم هایی که گزارش جالب و عالی را روانه بازار کرد سخوز بود سخوز مهر خوب و گرمی را داشت و 3101 میلیارد ریال فروش داشت و 1759 میلیارد ریال آن صادرات بوده است
در تیر با فروش 2220 میلیارد ریالی مواجه بود و مرداد 1731 میلیارد ریال بود . در شهریور با کمی افت به 1420 میلیارد ریال رسید و مهر 3101 میلیارد ریال بود
7 ماهه عدد 13353 میلیارد ریالی رسیده است و 9447 میلیارد ریال فروش مشابه سال قبل است در سخوز صحبت از 1100 1200 تومان سود تلفیقی هم هست به نظر وقت برگشتن سهم است
سکرما و ساروم هم بازهم تکرار میکنیم انصافا خوب هستند به خصوص ساروم با این گزارش ها
سکرد 12ماهه زد ولی چنگی به دل نمی زد منتظر سپاهان هستیم .
در پایان با دید خرید های کم ریسک خرید سیتا و سفارس هم بد نیست و هردو قابلیت های قوی با دید نوسان های مقطعی را نیز دارند
در سهم ها نیز یک باردیگر می نویسیم ساوه ابیک سخوز ساروم سکرما خاص ترهستند
6 آبان 1402


