خبر
بین سیمانی ها این …
تحلیل خبر
گزارش سیمانی ها رسید و گزینه های این گروه به نظر محدود تر شد مثلا ابیک ساوه خوب بودند و منطقی پیش رفتند پی به ای 5 دارند . ساروم هم خوب بود و این سهم نیز جذاب است سکرما بد نبود ساربیل خوب بود . در بین گزینه هایی که بررسی نشده اند سصوفی بد نبود با پی به ای حوالی 5 میتواند جالب باشد سصوفی در 3ماهه به سود 1627 ریالی 6 ماهه 3367 ریالی رسیده است
در 3ماهه سهم 1758 میلیارد ریال سود عملیاتی ، 356 میلیارد ریال سود غیرعملیاتی و 1790 میلیارد ریال سود خالص دارد
در 6ماهه سود عملیاتی 3703 و سود غیرعملیاتی 574 سود خالص 3704 میلیارد ریال بود
اردستان هم خطی پیش می رود و با سود 5000 ریالی در چشم انداز خود قیمت بدی ندارد و شرایط خوبی دارد اردستان در 3ماهه به سود 1202 ریالی رسیده و 6ماهه این عدد 2551 ریال بود و 81% بیشتر از مدت مشابه قبل رشد داشت
سهم 1335 میلیارد ریال سود عملیاتی و 1364 میلیارد ریال سود خالص دارد
در 6ماهه سود عملیاتی 2730 و سود خالص 2895 میلیارد ریال است
یکی از گزینه ها که هم سود خوبی داشت و هم ماهانه اخیر خوب بود سخزر است تابستان خوب پیش رفت و تیر 997 میلیارد ریال و مرداد 864 میلیارد ریال و شهریور 936 میلیارد ریال بود
در مهر با رشد 804 میلیارد ریال بود و عدد خوبی را ثبت کرد
7 ماهه 5363 میلیارد ریال بوده و از سال قبل بیشتر است6ماهه با گزارش خوب 2675 ریال سود محقق کرد به نظر بالای 500 تومان محقق میکند
بد نیست سخزر با دید یک سهم نوسانی زیرنظر باشد
2 آبان 1402


