خبر
از بین خودرویی ها …
تحلیل خبر
دراین گروه خودرو و خساپا که هیچ محصول قیمت گذاری دستوری هستند وضعیت صورتهای مالی انها را می بیند که اصلا حرف نزنیم بهتر است ولی در این گروه کلا 3 4 گزارش نسبتا خوب رسید که با توجه به قیمت بد نبودند اولی خبهمن بود خبهمن را باید در 12ماهه و تلفیقی دید ولی جالب است که در 6ماهه فعلی به اندازه کل سال قبل سود داشت به ازای هر سهم 158 ریال سودمحقق کرده است.
زامیاد بد نبود ولی این سهم نیز انتظارات بیشتری را می طلبید خزامیا 6 ماهه 460 و ۳ماهه ۳۰۰ ریال سود محقق کرده است
در 3ماهه سهم ۱۰۴۹۶ میلیارد ریال سود عملیاتی و ۷۶۹۰ میلیارد ریال سود خالص دارد در 6ماهه سود عملیاتی 16595 و سود خالص 11802 میلیارد ریال بود
خاور هم در نهایت 6ماهه 326 ریال داشت و از او هم کمی بیشتر انتظار می رفت 3ماهه 180 ریال سود محقق کرده ولی بازخاور بهتر بود
دراین گروه فعلا خبهمن را جالب تر ازبقیه می بینیم و بعد خزامیا که ممکن است امسال به 900 تا 1000 ریال سود برسد و بعد خاور . خدیزل هم خیلی جذاب نبود
1 آبان 1402


