خبر
فولاد در یکی از …
تحلیل خبر
گزارش فولادی ها میرسد و تا این لحظه بعد از فسبزوا که خوب بود خیلی چیزی چشم ما را نگرفته جز فولاد که معرکه کرد . ابتدا سراغ بقیه برویم در مورد فسازان جدا صحبت میکنیم . در فولاژ گزارش خوب بود و نرمال پیش رفت فولاژ در 3ماهه به سود 450 ریالی و 6ماهه به سود 907 ریالی رسیده به ازای هرسهم رسیده که سود غیرعملیاتی در ان نیست .
در 3ماهه سهم 13270 میلیارد ریال سود عملیاتی و 10801 میلیارد ریال سود خالص دارد
در 6ماهه 26161 میلیارد ریال سود عملیاتی و 21761 میلیارد ریال سود خالص دارد با غیرعملیاتی 2500 ریال سود را میتوان انتظار داشت نه خیلی بد است و نه خاص ولی در کل خوب است
هرمز هم خیلی خاص نبود و خاص پیش نرفت هرمز 3ماهه 366 ریال وو۶ماهه ۵۵۷ ریال سود محقق کرد
در ۳ماهه 25089 میلیارد ریال سود عملیاتی و 17939 میلیارد ریال سود خالص دارد
۶ماهه ۳۶۴۱۶ ميليارد ريال سود عملیاتی و ۲۷۲۷۱ میلیارد ریال سود خالص دارد خیلی خاص نیست و قیمت هم کم نیست
اما واقعا فولاد بهترین گزارش را داشت و این سود ها یعنی میتوان به اعداد بالای 1400 ریال سود در فولاد هم دل بست فولاد یکی از خاص ترین گزارش ها بود سهم در ۳ماهه به سود ۳۳۴ ریالی رسیده بود 6ماهه 656 ریال شد
در ۳ماهه به سود عملیاتی ۲۷۰۷۲۳ میلیارد ریالی رسیده و ۶۸۸۲۱ میلیارد ریال سود غیرعملیاتی دارد
در ۳ماهه ۲۶۷۴۱۲ میلیارد ریال سود خالص محقق کرد
در 6ماهه سود عملیاتی 512857 میلیارد ریال بود و سود غیرعملیاتی 98816 میلیارد ریال شد و به کمک او امد و در نهایت 524473 میلیارد ریال سود خالص دارد
بخش دیگری از سود فولاد در گزارش 12ماهه شناسایی می شود از دید ما فولاد تا این لحظه بهترین های گزارش ها بوده و قابلیت رشد نوسانی و کوتاه مدت دادن به سهم را نیز دارد هر چند صف نمی شود
30 مهر 1402


