خبر
توجه بازار به قطعه سازی هابا …
تحلیل خبر
منتظر گزارش خزر هستیم هم یک شفاف سازی از افزایش نرخ و قرارداد هم دارد تولید مجموعه های اکسل وانت نیسان را با زامیاد نهایی کرده که مونتاژ و فروش مجموعه اکسل وانت نیسان موجب افزایش حدود 23 % درآمد نسبت به کل درآمد سال گذشته گردیده است .
دراین گروه خموتور هم بد نیست زیر نظر باشد خموتور 6ماهه خوبی داشت و 229 ریال محقق کرد . در 3ماهه به سود 73 ریالی رسیده بود
سهم در 3ماهه 623 میلیارد ریال سود عملیاتی و 440 میلیارد ریال سود خالص دارد
در 6ماهه سود عملیاتی 1873 سود خالص 1373 میلیارد ریال بود این سهم را نیز زیرنظر بگیرید این گزارش عاملی برای رشد سهم می شود و چشم انداز 550 ریال سود محقق شده را دارد
خچرخش هم افزایش نرخ گرفته است ولی در این سه کمی باید در 6ماهه دوم به گزارش ها دل بست ولی در کل خچرخش هم شرایط خوبی را در کنار خپویش میتواند داشته باشد
در پایان سراغ ختراک میرویم که واقعا از نظر عملیاتی خوب بود ختراک در 6 ماهه با سرمایه جدید به سود 237 ریالی رسیده است و البته 212 میلیارد ریال سود غیرعملیاتی دارد . سهم در 3ماهه 556 میلیارد ریال سود عملیاتی و 705 میلیارد ریال سود خالص و در 6ماهه سود عملیاتی 1575 و سود خالص 1498 میلیارد ریال بود به نظر شرایط خوبی برای یک رشد و صعود دارد.
دیروز خکار گزارش داد معتقدیم فعلا خکار با اختلاف میتواند پیش برود و هنوز تا مسیرهای بعدی اختلاف زیادی را دارد و به نظر همچنان هم صف خرید خواهد بود
30 مهر 1402


