خبر
بازهم پالایشی ها را …
تحلیل خبر
با همین شایعات و شنیده ها بود که دیروز کمی وضعیت بهتر بود سود 850 ریالی در شپنا و یا شایعه نزدیک به 700 ریال سود در شبندر میتواند جالب باشد ولی فکر میکنیم شتران و شپنا در کل شرایط خاص ترو بهتری را دارند . به نظر میرسد خرید این گروه با دید یک بازدهی 10% در دامنه نوسان خاص بد نیست ولی شاید هلدینگ های انها نظیر پارسان تاپیکو بهتر باشند . خود پالایش هم بد نیست .
دراین گروه شنیده می شود شپاس و شرانل هم گزارش های خوبی را خواهند داشت
26 مهر 1402


