خبر
از بین هلدینگ ها …
تحلیل خبر
به نظر شستا همچنان بهترین شرایط را دارد و میتوان با سهم تا روز سه شنبه همراه بود و سه شنبه برای مجمع متوقف می شود احتمالا گزارش حسابرسی شده نیز طی روزهای اتی به بازار میرسد و نزدیک به 220 ریال سود محقق کرده و تقسیم سود 200 ریالی محتمل است . در این گروه وامید هم بد نیست و قیمت جای خوبی و استو سود خوبی محقق می شود
دیگر سهم خاص گروه که معتقدیم جذاب است پارسان بوده که خبر افزایش سرمایه 200% از انباشته سهم منتشر شد . با دید کمی صبر به نظر پارسان هم شرایط خوبی را دارد و فکر میکنیم قابلیت های خوبی برای رشد در پرتفوی ها را خواهد داشت و 6600 تا 6700 ریال صحبت تقسیم سود است
23 مهر 1402


