خبر
وسبحان در بازگشایی …
تحلیل خبر
وسبحان دیروز مجمع بود و باز می شود معتقدیم 2600 ریال وسبحان جای بدی نیست ولی سهم در کل تحول خاصی ندارد کمی بیشتر باید به بقیه به خصوص بزرگانی چون شستا در 1250 ریال وزن دارد
دراین گروه فکر میکنیم وسپه وسکاب پردیس و حتی ومهان که قصد انتشار اوراق برای خرید سهم را دارد گزینه خوبی است
18 مهر 1402


