جستجو در بتاسهم
نماد مورد نظرتان را وارد کنید
جستجو فقط میان:
زیر نظر مشاور سرمایه‌گذاری آوای آگاه
جستجو فقط میان:
گزارش بازارامروزشنبه 8مهر1402

گزارش بازارامروزشنبه 8مهر1402

نوید خاندوزی
سپتامبر 30, 2023
مشاهده خلاصه هوش مصنوعی

گزارش بازارامروزشنبه 8مهر1402 

امیدها به مهر ! 

این هفته در مهر را با هزار امیدو آرزو آغاز کردیم ولی انچه فکر میکردیم نشد و بازار دوباره برمدار قبل حرکت میکند و یک چیز به عنوان پاشنه اشیل بازار روشن است و ان بی پولی است ! وگرنه امروز انگیزه های خوبی برای حرکت  بازار وجود داشت  … البته این را هم بگوییم حجم بازار امروز بد نبود و امیدوار کننده ظاهر شد ارزش کل معاملات امروز بازار 29.774 میلیارد تومان بوده که از این مبلغ 5250 میلیارد تومان آن مربوط به معاملات خرد سهام و صندوق های قابل معامله سهامی بوده است…

مطابق معمول هفته را در حالی آغاز می‌کنیم که به نظر مهم‌ترین رویداد هفته انتشار گزارش‌ها و اثرگذاری آن در بازار است .تحولات نرخ ارز نیز اتفاق و رویداد مهمی برای بازار خواهد بود که اگر تغییر جهت ملموسی را در این بازار داشته باشیم واکنش بازار سرمایه نسبت به آن قوی و جدی خواهد بود ولی فعلا چنین چیزی را  شاهد نیستیم .
البته یک نکته را در نظر داشته باشید و آن هم این است که هفته پیش رو از روز دوشنبه درگیر تعطیلاتی خواهد بود که باعث خواهد شد دوشنبه خریداران کمتر در بازار حضور داشته باشند و چهارشنبه نیز در فضای بین تعطیلی باشند

ولی در هر صورت  بازار امروز با یک جو خوش بینی مواجه بود و یک واقعیت عینی بازار … جو خوش بینی در نیم  ساعت اول کار را پیش میبرد و خیلی زود بیپولی باعث عدم ادامه این جو  شده و کار را سخت کرد . ولی قبول کنیم که فضای کلی بازار در خبرها کمی بهبود  یافته و تغییر کرده است

به  طور کلی قبل از شروع  بازار به نظر می‌رسید بازار امروز تحت تاثیر ۴ رویداد متفاوت که از تعطیلات بیرون آمده قرار بگیرد و کمی وضعیت بهتری را نسبت به هفته قبل داشته باشد  و به طور کلی این را هم  بگوییم که کمی خوش بین هستیم و معتقدیم  انتظار ما از مهر میتواند بهتر باشد … وقتش است که آرام آرام بتواند فضای سبزتر و منطقی تری را رقم زده و شرایط بهتری را بگیرد نمی‌گوییم بازار جهش خاصی را داشته باشد اما معتقدیم مهر ماه می‌تواند سرآغاز یک مرحله جدید از حرکت بازار شود که سرعت و کمیت این حرکت به تحولات ریز و درشت جاری بستگی دارد

جریان اول بازارهای جهانی بود که کمی نگرانی بازار را نسبت به آینده کاهش داده است رشد قیمت نفت (که البته به عقیده برخی سقوط کرک بنزین کمی کار را خراب کرد )یکی از مهمترین اتفاقات بود که البته باید در مورد اثرات آن در صنعت پالایش کمی صبر کرد  ولی مدت‌ها قبل در مورد موضوع نفت و رشد آن و اثر آن در بازار صحبت کرده بودیم. رشد فلزات و محصولات پتروشیمی هم در بازار چشمگیر و چشم نواز بود و می‌تواند کف قیمت سهم‌های مرتبط با این حوزه را محکم‌تر کند البته که امروز بازار این موضوع بازارهای جهانی را کمی بیخیال شدو حساب نکرد

در سوی دیگر در عامل دوم خبرهای ریز و درشت مختلفی را داشتیم که از جریان‌های خبری خودرویی بگیر تا خبرهای فولاد و پالایش و این موارد  .قبل‌تر هم بیان کردیم که هر خبر و شوکی در گروه خودرو می‌تواند تحولات متفاوتی را برای این گروه و به طور کلی کلیت بازار رقم بزند در آخر هفته شنیدن خبرهای ریز و درشت صنایع مختلف به خصوص خودرو و یا بانک باعث شد نگاه بازار امروز کمی در ابتدای وقت بهتر باشد ولی تایید و تکذیب های متعدد و لنگ در هوا بودن جو خبرها خود عاملی برای ضد حمله این ماجرا شد  . این دقیقا  رفتار دولت است که نمیداند در سیاست گذاری ها با خود چند چند است !

و اما عامل سوم که کمی با شدت کمتر به چشم می‌آمد متوقف شدن سقوط نرخ ارز بود .  اگر جریان‌های ارزی بتواند کمی ثبات گرفته و یک نوع نرخ رشد معمول و معقول را پیش بگیرد بازار هم واکنش متناسب را خواهد داشت و می‌تواند جو مثبتی از این ماجرا دریافت کند کهالبته امروز این موضوع خیلی به چشم نمی ام ولی میتواند روزهای اتی مهم  باشد  …

و عامل چهارم که ما آن را یکی از مهمترین و پایدار ترین عوامل موثر در بازار روزهای انی می‌دانیم گزارش‌های ماهانه و وضعیت گزارش شرکت‌هاست که امروز و فردا کمی مفصل‌تر در مورد آن صحبت می‌کنیم و البته در کانال و سایت هم به پوشش دقیق آن می‌پردازیم اما تا همین نقطه عرض کنیم که گزارش ماهانه شرکت‌های که منتشر شده است نشان می‌دهد وضعیت، وضعیت نرمال خوبی است و قابلیت اینکه گزارش های میان دوره‌ای خوبی را نیز شاهد باشیم دارد

به نظر می‌رسد که اگر گزارش ها با همین کیفیت و همین شرایط تکرار شود و اتفاق عجیب و غریبی را شرکت‌ها در صورت‌های مالی و گزارش‌های بهای تمام شده رقم نزنند و حاشیه سودها تا حدودی حفظ گردد ما شاهد گزارش‌های میان دوره‌ای خوبی خواهیم بود که پی به ای ۵ و ۶ فوروارد را برای بسیاری از سهم‌های ریز و درشت بازار نشان می‌دهد و به واقع آن چیزی که چند روز پیش عرض کردیم به خوبی محقق می‌شود که حتی اگر گزارش‌ها انرژی لازم برای رشد بازار رقم نزنند باعث می‌شود کف محکم قیمتی را از سهم‌ها ساخته و ریسک به ریوارد بازار را جذاب و جذاب‌تر نماید

این چیزیست که احساس می‌کنیم بازار حالا  شاید نه خیلی امروز ولی به  طور کلی آن را در معاملات خود نشان می‌دهد .

در مجموع باید قبول کرد که وزن گزارش‌های ماهانه  کم نیست می‌تواند به عنوان یک محرک خوب در بازار نقش آفرین باشد…  ولی ولی ولی اگر به هر شکل بازار به این گزارش ها نیز بی تفاوت  باشد جریان پول فعلی خیلی زود دوباره  سراغ پروژه بازی و سهم های کوچکی خواهد رفت که چهره  بازار را تحت تاثیر قرار میدهد  .  البته همچنان حجم و ارزش معاملات پاشنه آشیل بازار است و جریان پول درگیر آن نمی‌شود و نشان می‌دهد که برای رشد به یک محرک قوی‌تر در کنار این عوامل نیاز داریم که در صورت نبود آن سرعت حرکت این لوکوموتیو را کند اما در عین حال تا حدودی صعودی جلوه میدهد

می‌خواستیم گزارش بازار را با نکات مهم اقتصادی و موارد مهم مرتبط با بازار تمام کنیم که دوباره بحث‌های مربوط به بورس کالا و سیمان و فولاد و موارد بیان شده توسط برخی نظرمان را جلب کرد با اینکه تقریباً این موضوع از نظر کارشناسی رد شده اما به وضوح مشخص است که برخی یا اثر نادانی و یا به نظر بیشتر ازسر جنبه‌های روانی و پوپولیستی قصد پیاده کردن تفکرات خاص خود را دارند که هیچ جنبه کارشناسی را نداشته و ندارد

که همین جا یک توصیه بسیار مهم به همه دولتمردان و به طور کلی هیئت تصمیم سازان و تصمیم گیران در کشور داریم . دیدید که بلافاصله بعد از مطرح شدن موضوع سیمان و فولاد، گزارش کارشناسی دقیق از سوی فعالان بازار منتشر شد که نشان می‌داد سیمان و فولاد نقش چندانی در گرانی تحولات مسکن ندارند نه از سر شوخی بسیار جدی عرض می‌کنیم که اگر واقعا چهار عاقل و تحلیلگر در بدنه تصمیم گیری شما وجود ندارد بی تعارف از ظرفیت مالی اقتصادی و علمی بچه‌های بازار سرمایه استفاده کنید

این‌ها بچه هانشان دادند که همیشه با تسلط و احاطه بر همه موارد بحث را پیش برده و برخلاف شما عزیزان از روی هوا حرف نمی‌زنند! این را عرض کردیم تا یک بار دیگر یادآوری کنیم که مبنای تصمیمات باید جنبه کارشناسی و عقلایی داشته باشد تا دچار اشتباه محاسباتی نشویم!! البته اشتباه محاسباتی در این طیف سیاستگذار امری عادی و بدیهی است، از زمستان سخت که بگذریم تا همین چند وقت پیش همین طیف دانشمندان در حوزه سیاست بیان می‌کردند چند وقت دیگر در ریاض سفره ابوالفضل خواهند انداخت و پرچم را تغییر می‌دهند اما اشتباه محاسباتی آنها باعث شد که رقص شمشیر عربستانی‌ها را در تهران شاهد باشیم این اشتباهات محاسباتی را آنها حرف می‌زنند و مردم و فعالان اقتصادی با گوشت و پوست خود لمس می‌کنند امیدواریم این بار حداقل کمی عقلانیت پشت تصمیمات اقتصادی و اظهار نظرهای این چنینی وجود داشته باشد
بگذریم و سراغ بازار برویم…

قطعه سازان خاص

در نمادهای قطعه سازی معاملات خوبی را در برخی سهام این گروه شاهد بودیم قطعه سازانی که هم افزایش نرخ هم تحولات درونی در برخی سهام گروه سبب اقبال به آن ها شده است

خمهر که شایعات تجدید ارزیابی دارد امروز هم با حجم معاملات بالا و سنگین مهمان روند مثبت شد این سهم تا قیمت های 360 تومان پیشروی خواهد داشت سهمی که مقاومت قوی در سطوح قیمتی مذکور داشته و به نظر می رسد با فشار عرضه ها همراه شود شایعات مختلفی این روزها از درصد افزایش سرمایه در این سهم به گوش می رسد

خرینگ هم با رشد 7 درصدی و صف خرید خود را به قیمت های 2000 تومانی رساند رشد بیشتر منوط به شکسته شدن پرحجم این مقاومت قوی می باشد نهایت رشد سهم می تواند در مقطع فعلی سطوح 2200 تومان باشد

خپویش علی رغم گزارش خوب فروش شهریور ماه منفی شد سهم به سمت حمایت 2200 تومانی عقب گرد کرده که در این سطوح می تواند با اقبال همراه شود سطوح قیمتی 2200 تومان برابر با حمایت قوی در این سهم می باشد

در بین  قطعه  سازی ها  معتقدیم  خزر خکار دو گزینه  بسیار خوب و خاص این گروه هستند  . در خزر خرداد 586 میلیارد ریال و تیر 999 میلیارد ریال و مرداد 591 میلیارد ریال بوده در شهریور با رشد 755 میلیارد ریال بود و 6ماهه 3915 میلیارد ریال بوده و مدت مشابه قبل 2384 میلیارد ریال بوده است به نظر کزارش 6ماهه خوبی را میدهد تلفیقی هم خوب است در خکار هم وضعیت خوب دنبال میشود  رشد فروش در شهریور داشت
در تیر با فروش 489 میلیارد ریالی آغاز کرد و مرداد 448 میلیارد ریال وشهریور 600 میلیارد ریال بود و 6 ماهه 3331 میلیارد ریال فروش داشت . که مدت مشابه به عدد 1475 میلیارد ریال رسیده بود

در جمع بندی شایدحرکت  قطعه  سازی ها قوی ترو سریعتر از خود خودرویی ها  باشد خمهر خزر خکار خپویش خفنر و برخی دیگر را در دستور کار بگذارید هر چند  جایی توجه  بازار به خودرو و خساپا نیز بیشتر می شود

 

پالایشی ها و پالس منفی

در نمادهای پالایشی شاهد روند منفی بودیم افت شدید کرک اسپرد بنزین سبب شده تا جو منفی در سهام این گروه شکل بگیرد

در این گروه شپنا با اصلاح قیمتی به سطوح 820 تومان رسید سهمی که به نظر بعید می رسد اصلاح زیادی داشته باشد چون همچنان کرک اسپرد گازوییل بالا بوده و سهم هم به تازگی کلنگ طرح توسعه بسیار خوبی را زده است

شتران هم به سمت حمایت های قوی 400 الی 420 تومانی عقب گرد می کند سهمی که وضعیت بسیار خوبی از دید بنیادی داشته و امسال سود سازی خوبی دارد اما جو منفی اخیر باعث اصلاح در روند سهم شده است

شبندر هم در قیمت های 1100 تومان حمایت خوبی می شود این سهم پالایشی هم کف نشین شده و سطوح حمایتی خوبی در این قیمت ها دارد اما این قیمت برای سهم مهم بوده و اگر متعادل نشود بعید نیست شبندر تا قیمت های 1000 تومان هم اصلاح داشته باشد

دارویی های مطمئن

در نمادهای دارویی گزارش های خوبی از شهریور ماه را شاهد بودیم دارویی ها همچنان جز گزینه های مطمئن بازار هستند

دارویی کوثر با حمایت 1060 تومانی و مقاومت 1200 الی 1250 تومانی در نوسان است گزارش شهریور ماه شرکت بد نبوده و صورت های مالی 6 ماهه خوبی در انتظار این غول انتی بیوتیکی بازار خواهد بود

داوه واقعا خوب عمل کرد سهمی که هم خود شرکت اصلی و هم زیر مجموعه اش وضعیت خوبی داشته و به نظر می رسد در تلاش برای عبور از سد قیمتی فعلی و رشد تا قیمت های 1400 الی 1500 تومان است داوه علاوه بر وضعیت بنیادی مناسب وضعیت خوبی هم در نمودارهای تکنیکالی دارد

دشیمی حمایت خوبی در قیمت های 3000 تومانی دارد این سهم نیز در رنج قیمتی 10 درصدی نوسانات خوبی می دهد دشیمی به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان مواد اولیه دارویی با وضعیت فروش و سود سازی خوبی همراه و با تخمین سود 700 تومانی و پی بر ای فوروارد 6 سهم ارزش ذاتی 4200 تومانی دارد

یکی دیگر از خاص های نوسانی دراین گروه دکیمی است که او هم گزارشی جالب بود و نوسانی هم بد نیست  زیرنظر باشد  فروش خوبی را در تیر ثبت کرد و 1015 میلیارد ریال فروش داشته مرداد این عدد 889 میلیارد ریال و شهریور با رشد دوباره 1020 میلیارد ریال بود و 6 ماهه به 5167 میلیارد ریالی رسیده است مدت مشابه قبل 3412 میلیارد ریال بود است

دپارس را واقعا یکی از بهترین عا می بینیم  در بین دارویی ها  گزینه جالبی است عملیات سودسازی دو بخش دارد سود شرکت اصلی و سود سرمایه گذاری ها . گزارش های شرکت بد نیست . در تیر این عدد 1277 میلیارد ریال و مرداد 1299 میلیار ریال فروش داشته است و شهریور 1150 میلیارد ریال بود
6 ماهه به 6929 میلیارد ریالی رسیده و مدت مشابه قبل 4053 میلیارد ریال بوده است
به نظر سهم اگر فضای خوبی در زیرمجموعه ها داشته باشد رسیدن به 1200 و 1300 تومان سود غیرمنطقی نیست . مشکل بزرگ سهم عدم نقدشوندگی است

بازار تجدیدی ها

در بازار امروز سهامی که تجدید ارزیابی دارند صدر نشین بازار بودند ظاهرا این روزها بازار تجدیدی ها حسابی داغ است

زملارد تجدید ارزیابی حدود 1700 درصدی از تجدید ارزیابی را به تصویب رساند و مهمان صف خرید سنگینی شد این سهم به نظر می رسد به سمت قیمت های 2000 و 2200 تومان فعلا گام بردارد اما با توجه به قیمت تئوریک جذاب پس از افزایش سرمایه احتمالا در میان مدت رشد بیشتری داشته باشد

زفکا هم شایعاتی در خصوص تجدید ارزیابی 2000 الی 2500 درصدی دارد این سهم نیز زمین های ارزشمندی داشته و برنامه تجدید را تصویب کرده است این سهم نیز با صف خرید همراه شده و به نظر می رسد روند میان مدتی خوبی را تا رسیدن به قیمت های 2200 الی 2500 تومان طی نماید

زپارس زمین های بسیار ارزشمندی دارد و سندهایش را هم دریافت کرده است اما زمین های شرزکت دارای معارض بوده و به همین دلیل تجدید ارزیابی سهم به تاخیر افتاده است امروز سهم با جو مثبت و حتی صف خرید همراه شد اما مقاومت سرسخت 4200 تومان را در پیش روی خود دارد

چهارگوشه بازار

فنورد یکی از بهترین گزارش های بازار را منتشر کرد سهمی که با این فروش عالی در شهریور نشان داد وضعیت بنیادی خوبی داشته و شایعات رسیدن به سود 500 الی 600 تومانی در این سهم محتمل است هدف اول سهم سطوح 2500 و اهداف بعدی قیمت های 2800 الی3200 تومان است

فولاد در شهریور 19727 میلیارد تومان فروش داشته که نسبت به میانگین ماه های قبل افت 20% را تجربه کرده است. برای فولاد در سال مالی جاری سود 130 تومان به ازای هر سهم برآورد می شود که P/E فوروارد 4.3 واحدی دارد. از لحاظ نموداری نیز قیمت در محدوده 550 تومان متراکم شده و به نظر می رسد حمایت مناسب برای ورود به سهم محدوده 540 تومان باشد.

فخوز در شهریور 4569 میلیارد تومان فروش داشته و مجموعا در شش ماهه 33756 میلیارد تومان فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 42% داشته است و عمدتا ناشی از افزایش نرخ محصولات داخلی و صادراتی بوده است. برای فخوز در سال جاری سود 75 تومانی به ازای هر سهم برآورد می شود که با قیمتهای فعلی P/E فوروارد 4.4 واحدی بدست می آید. از لحاظ نموداری فخوز در حرکت پیش رو حمایت 310 الی 330 تومانی را دارد و به نظر می رسد در محدوده های فعلی ریسک به ریوارد مناسبی برای خرید داشته باشد.

یکی از نماد های خاص فپنتاست که گزارش بدی هم نزد ولی ریسک  بسیار بالایی دارد  شهریور متفاوتی داشت خرداد با رشد 1759 میلیرد ریال فروش داشت و مرداد 1470 میلیارد ریال و شهریور 2769 میلیارد ریال بوده و 8 ماهه به 12342 میلیارد ریال رسیده است.مدت مشابه سال قبل 6967 میلیارد ریال بود بد نیست اگر اهل نوسان هستید

چدن هم در بازار مورد توجه است  در شهریورماه حکایت از رشد ۲۴ درصدی به نسبت ماه قبل و رشد ۴۱ درصدی به نسبت میانگین فروش ۵ماهه قبل داشت. شرکتی که علاوه بر جذابیت بنیادی، از منظر نموداری نیز با اصلاح خوبی که داشته، گزینه ای مناسب به نظر می رسد. این سهم را با دید نوسانی تا حوالی ۳۰۰ تومان می توان دنبال کرد و در صورت تثبیت بالای آن محدوده می‌توان اهداف ۳۳۰ و ۳۶۰ تومانی را زیر نظر داشت.

بترانس هم فروش خاصی در شهریور ماه زد سهمی که تا قیمت های 320 و 360 تومان صعود خواهد داشت و حمایت قوی 280 تومانی دارد سهم هم وضعیت بنیادی و هم تکنیکالی خوبی داشته و شنیده می شود قرار است امسال یکی از زیر مجموعه های خود را مهمان بازار نماید

غپاک هم به زودی تجدید ارزیابی 900 تا 1000 درصدیش منتشر می شو این تجدید ارزیابی ظاهرا برای تایید به حسابرس ارسال شده است غپاکی که با این تجدید می تواند رشد خوبی تا قیمت های 2000 و 2200 تومان داشته باشد همچنین شنیده می شود شرکت در تدارک عرضه یکی از زیر مجموعه های خود هم در فرابورس می باشد

بانکی ها امروز خیلی جالب نبودند یکی از گروه  های خاص گروه بانک است وتجارت  بحث بلوک را دارد که دراین هفته  بلوک  اگهی می شود و قیمت  پایه  بالای 4000 ریال است  . و این میتواند  برای وتجارت خبرخوبی باشد و حوالی 2500 ریال میتواند  قیمت خوبی باشد  . ونوین هم که بالاخره جواب داد و سهم مثبت  شد  با این گزارش باید منتظر سود های بالای 2000 ریال  امسال  باشیم و میتواند  1100 ریال  6ماهه محقق کند .

تراز وبملت هم  بد نبود  و 111057 میلیارد ریال سود تسهیلات اعطایی و 51502 میلیارد ریال سود پرداختی به سپرده دارد
در تراز در 3ماهه به 155314 میلیارد ریال رسید .
تراز 4ماهه نیز به 202598 میلیارد ریال و 5ماهه253751 است در 6ماهه این عدد به 313305 میلیارد ریال رسید از نظر عملیاتی تراز شبیه 3ماهه اول است

طبق انچه شنیده می شود  وپست و ونوین گزارش های بسیار خاصی را راهی بازار میکنند

در گروه  سیمان جو همه منتظر گزارش و بحث حاشیه سود است  فکر میکنیم  ساروم سغرب سصوفی ساوه ستران  گزینه های خاص تری باشند  . سشرق هم  انصافا بد عمل نکرده و گزارش خوبی را داشت.ساروم هم دیگر سهم خوب و خاص این گروه است و واقعا فکر میکنیم بازار کمی در مورد این سهم  اشتباه میکند و باید قیمت های بالاتری باشد  سال مالی را با فروش 1370 میلیارد ریالی آغاز کرده است و اردیبهشت به 1733 میلیارد ریال و خرداد 1617 میلیادر ریال رسید
در تیر به عدد 1609 میلیارد ریال رسیده است و مرداد 1633 میلیارد ریال شد تابستان را با فروش 1812 میلیارد ریالی تمام کرده است
6 ماهه 9776 میلیارد ریال بود . مدت مشابه قبل 5573 میلیارد ریال بود

در بین معدنی ها کزغال  را در نظر داشته  باشید . سهم شهریور خوبی هم داشت و 3862 میلیارد ریال فروش زد و نرخ با کمی رشد ۵۹,۰۳۸,۶۶۴ ریال شد
6 ماهه 20906 میلیارد ریال فروش داشته و مدت مشابه قبل این عدد 12467 میلیارد ریال بود.
3ماهه خوبی زد و 1266 ریال سود محقق کرده است که 4420 میلیارد ریال سود عملیاتی و 4430 میلیارد ریال سود خالص داشت .
سهم میتونه حداقل 4000 ریال سود و داشته باشه امسال قیمت حوالی 2200 تومان بد نیست  زیر نظر باشد

در بین غذایی ها یکی از خاص ترین نماد ها که معتقدیم با کمی صبر میتواند گزینه خوبی باشد غزر است افزایش نرخ گرفته و گزارش خوبی می زند و معتقدیم  تکنیکالی هم خوب است  خود  شرکت گفته است  این افزایش نرخ تاثیر مستقیم بر مبلغ فروش و سود و زیان شرکت خواهد داشت. بدیهی است که تاثیر در عوامل مذکور در صورتهای مالی 9 ماهه و سالیانه این شرکت منعکس خواهد شد در گزارش ماهانه نیز . در تیر این عدد 4380 میلیارد ریال بود و مرداد 4246 میلیارد ریال و شهریور 4374 میلیارد ریال بوده و 6 ماهه 29849 میلیارد ریال فروش زد و مدت مشابه 19923 میلیاردریال است

 

 

 

 

 

روش‌های جایگزین پرداخت

درصورتی‌که امکان استفاده از درگاه پرداخت آنلاین برای شما وجود ندارد، می‌توانید مبلغ مورد نظر را به مشخصات بانکی زیر واریز کرده و اطلاعات پرداخت را برای ما ارسال کنید.

کارت بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۶۲۷۴-۱۲۱۱-۶۵۳۰-۵۱۱۱

شماره حساب بانک اقتصاد نوین به نام نوید خاندوزی

۳۰۰۱-۸۰۰-۱۶۸۲۳۰-۲

اطلاعات پرداخت را از طریق تماس تلفنی و یا پیام تلگرامی به شماره ۰۹۳۳۳۶۷۹۱۹۰ ارسال کنید.

تلگرام پشتیبانی بتاسهم