خبر
در گروه برق با …
تحلیل خبر
با دید بنیادی که هنوز معتقدیم مپنا ارزان ترین سهم بازار و گروه است ولی با دید کوتاه مدت با این شرایط بترانس و بکابل بهتر هستند بکابل واقعا گزارش های خوبی زده است ولی قیمت رشد کرده و شاید بترانس این قیمت ها بهتر باشد.بکابل گزارش های جالبی را داشته است . بکابل در 3 ماهه تابستان یک فروش خاص را ثبت کرد و در حالی که 3ماهه اول 8142 میلیارد ریال فروش داشت در تیر به عدد 4913 و مرداد 4356 میلیارد ریال و شهریور 4120 میلیارد ریال رسیده و 6 ماهه 21177 میلیارد ریال فروش داشته است که 2 برابر مدت مشابه قبل است
امسال رسیدن به 4500 تا 5000 ریال سود برای بکابل ممکن است سهم در قیمت های 3500 تومان است
در بترانس اوضاع خوب است البته باید تلفیقی به سهم نگاه کرد …
گزارش خود شرکت در ماهانه جالب بود به خصوص در شهریور که با رشد چشم گیر 7322 میلیارد ریال فروش داشت و 6 ماهه 19558 میلیارد ریال کل فروش .مدت مشابه قبل 12797 میلیارد ریال بوده است.
سودزیرمجموعه ها هم جالب است ترانسفورماتور سازي کوشکن در 6ماهه به سود 1936 میلیارد ریالی رسیده است
ترانسفورماتور توزيع زنگان در گزارش ۶ماهه به سود ۲۰۵۸ میلیارد ریالی رسیده است. ايران ترانسفو ري در 6ماهه به سود 2160 میلیارد ریالی رسیده که کل سال قبل این عدد 1820 میلیارد ریال بود
به نظر رسیدن به 550ریال سود تلفیقی دور از ذهن نیست و سود اصلی هم میتواند در حوالی این عدد باشد . سهم 290 تومان است به نظر این دوسهم را کمی بیشتر و خاص تر زیرنظر بگیرید به خصوص تاکید روی بترانس بیشتر است
8 مهر 1402


