خبر
گزارش برخی سیمانی ها …
تحلیل خبر
دراین گروه گزارش های فروش اعداد خوبی هستند و امیدوار کننده نشان میدهند ولی نمیدانیم میتوانند منتهی به اعداد خوبی در صورت های مالی شود ! در این گروه سکرما واقعا خوب است و انتظار گزارش خوبی را دارد در تیر 951 میلیارد ریال و مرداد با کمی افت 825 میلیارد ریال و شهریور 869 میلیارد ریال فروش داشته است 9 ماهه 7074 میلیارد ریال فروخت که مدت مشابه قبل 4446 میلیارد ریال بود
سصوفی هم گزینه خوبی است و بد نیست زیرنظر باشد سصوفی شهریور خوبی داشت و 1856 میلیارد ریال فروش زد
تیر 1574 میلیارد ریال و مرداد به 1559 میلیارد ریال بود و6 ماهه 9218 میلیارد ریال رسیده است که مدت مشابه این عدد 6392 میلیارد ریال بود.
آبیک هم این روزها پر حجم است و بد نیست و میتواند با دید میان مدت و بنیادی جالب باشد در کنار او ساوه هم احتمالا 6ماهه خوبی میدهد از ساوه سود های بالای 25000 ریال شنیده می شود برای کل سال . در تیر این عدد 2603 میلیارد ریال بود و و مرداد هم شبیه تیر بود و 2605 میلیاردریال فروش داشت و شهریور 2472 میلیارد ریال فروش داشت
سهم در 6 ماهه 15282 میلیارد ریال بود .مدت مشابه قبل 8137 میلیارد ریال بود و 2 برابر مدت مشابه قبل است
یکی از نماد هایی که در سکوت تمام گزارش خوبی زده و بد نیست زیرنظر باشد سبجنو است تابستان خوبی داشت
در تیر به عدد 1273 میلیارد ریال رسیده و مرداد 1209 میلیارد ریال و شهریور 1218 میلیارد ریال شده و در حد ماه قبل بود ولی این 3 ماه در کل خوب بوده است
6 ماهه 6111 میلیارد ریال فروش داشت . مدت مشابه سال قبل3163 میلیارد ریال شده بود به نظر 3ماهه تابستات جذابی داشته است البته قیمت هم خوب رشد کرده است
5 مهر 1402


