خبر
شکل بازی پالایشی ها …
تحلیل خبر
به نظر میرسد این گروه کمی درجا زده تا خبرهای بهتری برسد . تقریبا روشن شد که همه چیز با نرخ 37و 38 انجام می شود و این خبرخوبی است به نظر بازی خوبی را در این گروه بعد از گزارش ها داریم داشتن یک سهم از گروه بد نیست و شاید شپنا و شتران خاص تر باشند شبریز را هم کمی غیر مستقیم تر زیرنظر بگیرید ولی چند وقت پیش نظری مطرح کردیم و روی ان هستیم فعلا فروش پالایشی و خرید هلدینگ های آنها نظیر شستا یا پارسان به خصوص پارسان منطقی تر است
1 مهر 1402


