خبر
از بین سیمانی ها …
تحلیل خبر
انتشار گزارش ماهانه و سپس میاندوره ای میتواند این گروه را یک پله بالاتر قراردهد . سابیک با چشم انداز 400 تومان حداقل سود ، سفانو 1600 ،ساوه 3000 از سهم های خوب بنیادی هستند بعد از انها ساربیل سخوز سغرب سرود قرار دارند هر 4 شرکت فضای منطقی و مناسبی را نشان میدهد . شاید کمی سصوفی را نیز با دید کمی ریسک پذیری بیشتر بشود دید سصوفی
تیر 1574 میلیارد ریال و مرداد به 1559 میلیارد ریال رسیده و5 ماهه 7361 میلیارد ریال رسیده است که مدت مشابه این عدد 5149 میلیارد ریال بود سصوفی در 3ماهه به سود 1627 ریالی رسیده و رشد 46% نسبت به مدت مشابه داشته است سهم 1758 میلیارد ریال سود عملیاتی ، 356 میلیارد ریال سود غیرعملیاتی و 1790 میلیارد ریال سود خالص دارد.
در بین نوسانی های خاص همچنان سهگم را با توجه به عرضه پیش روی نهاوند سپاهان را با توجه به فضای خاص گزارشی میتوان بهتر دید ولی در مجموع گروه سیمان گروه نسبتا خوبی است ولی چون اصلاح نکرده بازدهی عجیبی نمیدهد
از بین هلدینگ ها نیز سیتا را بیش از بقیه جالب و بهتر می بینیم و میتواند گزینه خوبی در بازار باشد
22 شهریور 1402


