خبر
ذوب با این که …
تحلیل خبر
از نظر بنیادی و گزارشی خیلی چنگی به دل نمی زند 3ماهه نیز خوب نبود و بعید است 6ماهه نیزخوب باشد . در 3ماهه سهم ۳ماهه ۱۵ ریال زیان محقق کرده اما نکته مهم وجود ۶۰۵۳ میلیارد ریال سود عملیاتی است که با هزینه های مالی و … به زیان ۱۰۶۳ میلیارد ریالی رسیده است به نظر این چیزها برای ذوب مهم نیست مهم برای سهم خبر و شایعه دوباره تجدید ارزیابی است که مطرح شده و شنیده می شود و این خبری است که میتواند ذوب را دوباره در صدر توجه بازار قرار دهد . هر چند موضوع کمی بعید است ولی شنیده می شود مجوز هایی از سوی سهامدار عمده به ذوب داده شده است . با درجه ریسک پذیری بالا بد نیست زیرنظر باشد
در این گروه در کنار سهم های خاصی مثل فجر فسپا فنورد فولای را هم زیرنظر داشته باشید با شناسایی سد قوی در یکی از زیرمجموعه ها اتفاقات مهم و خوبی برای سود اصلی رخ میدهد .
21 شهریور 1402


