خبر
از بین فولادی ها …
تحلیل خبر
دیروز گزارش فخوز رسید که نرخ 4400 را نرخ گاز زده بود که این کمی نگران کننده است ولی بازهم بد نیست چرا که از برج 5 محاسبه می شود در کل فخوز بد نیست باید ماهانه این ماه را ببینیم دیروز ارفع با یک گزارش کمی همه را شوکه کرد آثار اعمال محدودیت مذکور در مدت زمان ابلاغی 859ساعت قطع برق و توقف تولید بوده است که باتوجه به وابستگی صنعت فولاد به برق این امر موجب 101.864تن تولید از دست رفته شده است. لذا باتوجه به اهمیت و تاثیرگذاری موضوع مذکور در کسب سودآوری، بالتبع سود ناخالص از دست رفته نیز مبلغی در حدود 10.166.360 میلیون ریال می باشد به نظر گزارش 6ماهه گروه فولاد کمی پرچالش است
دراین گروه فجر فسپا را هم شاید در 6ماهه بتوان کمی بهتر دید و باید کمی روی این دو بیشتر صبر کرد
20 شهریور 1402


