خبر
بازهم سرمایه گذاری ها دراین …
تحلیل خبر
دراین گروه به نظر تاصیکو دیروز با محاسبات خاص کمی بالا باز شد و کمی افت قیمت در سهم نیاز است تا به سمت جذاب شدن پیش برود و فکر میکنیم میتوان زیر 7000 ریال سراغ سهم رفت . در این شرایط به نظر بعد از مجمع صبا و حکشتی نوبت به شستا می رسد که برخی از 230تا 250 ریال شاسایی سود قطعی و تقسیم 200 ریال صحبت میکنند و عدد قابل توجهی است و در منفی خرید سهم خوب است . در صبا نیز شایعه تقسیم سود خوب بالای 600 ریالی شنبده می شود سهم شرایط خوبی دارد
پارسان را نیز بارها و باره اذکر کردیم و معتقدیم شرایط خوبی دارد
در برخی کوچکترها وخارزم در این قیمت ها جالب است به خصوص با سودی که داشته و افزایش سرمایه ای که زده است امروز سهم عرضه می شود و می توان مانور داد .
روی ومدیر هم کمی بیشتر تمرکز کنید دیروز یک بلوک داشت و بد نیست سهم زیرنظر باشد NAV هر سهم ومدیر 10000 ریال و نسبت P/NAV روز شرکت که قطعا زیر 60% است میتواند ارزندگی خاصی برای سهم داشته باشد و بد نیست زیرنظر باشد
20 شهریور 1402


