خبر
تحولات گروه سیمان را از …
تحلیل خبر
اگرموضوع محاسبه 5ماهه با نرخ 5هزار و محاسبه 7 ماه پیش رو با فرمول درست باشد از نظر انرژی رویداد خوبی بای سمیانی هاست در سوی دیگر معاملات بورس کالا بسیار خوب پیش می رود . می شود نماد های متعددی را در این گروه نوشت و بد نیست تا سقف 15% یا 20% پرتفوی یک سهم سیمانی داشته باشیم . اگر اهل کم ریسک بودن هستید سفانو سابیک ساوه سخوز 4 گزینه کم ریسک گروه هستند و باز بین این 4 شرکت از دید ما سفانو خاص تر است
بین نماد های کمی پر ریسک تر ساربیل و سغرب سکرما سرود قرار دارد که هر 4سهم خوب بوده ولی سغرب را جالب می بینیم و میتواند مهم تر و خاص تر باشد و در نهایت اگر کمی ریسکی نگاه میکنید سهگمت و سپاها هر دو جذاب بو ده و هر دو سهم میتواند جایگاه خوبی در بازار داشته باشد به نظر داشتن یک سهم سیمانی در پرتفوی بد نیست
13 شهریور 1402


