خبر
بازهم بین سیمانی ها …
تحلیل خبر
در گروه سیمان گزارش اردستان تا اینجا در بین سایر سهم ها نظیر سفانو ساوه سابیک خوب بود در فروردین با فروش 582 میلیارد ریالی مواجه بود و اردیبهشت به 775 میلیارد ریال و خرداد 932 میلیارد ریال بود
تابستان را در تیر با فروش 805 میلیارد ریالی اغاز کرد و مرداد 908 میلیارد ریال بود
5ماهه 4004 میلیارد ریال فروش داشت و مدت مشابه سال قبلش 2972 میلیارد ریال بود
سخوز هم بد عمل نکرده است تیرخوب و گرمی را داشت و با فروش 2220 میلیارد ریالی مواجه بود و مرداد 1731 میلیارد ریال بود و به عدد 8831 میلیارد ریالی رسیده است و 5875 میلیارد ریال فروش مشابه سال قبل است به نظر گزارش 6ماهه خوبی را سخوز میدهد
سکرما هم گزارش نرمالی داده است سکرما در فروردین این عدد به 696 میلیارد ریال و اردیبهشت با رشد 888 میلیارد ریال و خرداد با رشد 981 میلیارد ریال بود
در تیر 951 میلیارد ریال و مرداد با کمی افت 825 میلیارد ریال شد و8 ماهه 6204 میلیارد ریال فروخت که مدت مشابه قبل 3840 میلیارد ریال بود ولی روزهای اول گزارش های بهتری را داشتیم مثلا سفانو سابیک ساوه سرود سغرب خاص تر بودند
6 شهریور 1402


