خبر
بین هلدینگ ها این …
تحلیل خبر
گزارش تاپیکو هم رسید و البته باید صبر کرد 12ماهه بدهد ولی در هر صورت تاپیکو در گزارش ۱۲ماهه حسابرسی نشده به سود ۲۷۸۹ ریالی رسیده است این سود یعنی اگر 2600 و 2700 ریال در تاپیکو تقسیم شود حوالی 120 ریال سود برای شستا خواهد بود و و همچنان بین این دو شستا را بهتر می بینیم . و میتواند جالب باشد .
واتی هم به فروش دارایی روی اورده و با دید کمی صبر گزینه خوبی است و میتواند نوسان خوبی بدهد
وغدیر هم اصلاح خوبی کرده و هر خبرخاصی میتواند سهم را متحول کند ولی در کل پارسان را خاص تر میبینیم .
با دید رفتن به مجمع نیز تاصیکو بد نیست و میتواند یکی از سهم های خوب و خاص بازار باشد .
28 مرداد 1402


