خبر
خبری که پتروشیمی ها را …
تحلیل خبر
به نظر اگر خبر نرخ خوراک که دیروز داده شد امروز تایید شود نرخ حوالی 6000 می افتد و این خبرخوبی برای گروه اوره و متانول است و مثلا زاگرس قابلیت های خوبی خواهد داشت و شیراز و پردیس هم بهتر می شوند به نظر بد نیست کمی پتروشیمی در پرتفوی داشته باشیم در بین کمی بنیادی تر ها پارس را هم زیرنظر بگیرید شرایط خوبی در سود و قیمت دارد
شیراز با دید نوسان خوب بود شکربن هم تا حدودی هم گروهی است و بد نیست دراین قیمت ها زیرنظر باشد
بعد از پارس و شیراز شیران را هم می شود در نظر داشت و صد البته شبصیر و جم پیلن هم بنیادی بد نبودند
شاراک هم گزارش داده و بد نیست شاراک در 3ماهه به سود 1446 ریالی رسیده است و شبیه مدت مشابه سال قبل است . سهم 11032 میلیارد ریال سود عملیاتی و 11658 میلیارد ریال سود خالص دارد و بخشی از سود غیرعملیاتی است که در 12ماهه شناسایی می شود به نظر به 6000 ریال سود می رسد و این قیمت ها برای شاراک بد نیست .
22 مرداد 1402


