خبر
از بین فولادی ها این …
تحلیل خبر
خود فولاد گزارش داد نه خیلی بد بود و نه خیلی خاص و خوب ولی به نظر گزارش های بهتری هم در این گروه وجود داشت . به نظر فولاژ فغدیر خوب بودند ولی 3 گزارش خاص تر این گروه اولی برای فجر بود که قبل تر گفتیم دومی فسپا بود که خوب درخشید فسپا تیر و خرداد خوبی داشت
سهم سال مالی را در فروردین با فروش 1385 میلیارد ریالی آغاز کرده است و نرخ ۳۴۹,۳۸۳,۴۵۱ ریال بود
در اردیبهشت با فروش 2941 میلیاردریالی و نرخ ۳۷۴,۵۳۸,۳۴۹ ریالی تمام کرد
خرداد فروش 3111 میلیاد ریال بود و نرخ ۳۳۷,۱۱۹,۲۷۱ ریال
در تیر به فروش 3308 میلیارد ریالی رسیده است و نرخ ۳۴۶,۸۸۲,۷۲۷ ریال
و 4 ماهه 10747 میلیارد ریال فروش داشت و مدت مشابه 9600 میلیارد ریال بود
سومی هم فرود است که او هم خوب بود و با دید نوسان میتواند جالب باشد فرود در فروردین با 2105 میلیارد ریال فروش آغاز کرد و نرخ فروش ۲۲۶,۲۹۸,۳۳۴ ریال است در اردیبهشت این عدد 2752 میلیارد ریال بود و نرخ ۲۳۸,۱۲۷,۰۰۱
در خرداد 2490 میلیارد ریال بود و نرخ ۲۴۰,۵۴۶,۸۵۱ ریال شد
در تیر به عدد 2417 میلیارد ریالی رسیده و نرخ ۲۲۸,۶۰۸,۳۵۹ ریال بوده است
4 ماهه 9708 میلیارد ریال فروش .
به نظر فرود فسپا و فجر را کمی بیشتر دراین شرایطو در منفی ها زیرنظر داشته باشید
8 مرداد 1402


