خبر
از بین سیمانی ها …
تحلیل خبر
دراین گروه گزارش های اخیر یک نکته منفی دارد و افزایش نرخ برق و گاز است که قطعا حاشیه سود را کاهش خواهد داد با دید کمی صبر این گروه بد نیست ولی گزارش های ماهانه تا به امروز خیلی خاص نبودند سکرما وضعیت خوبی داشته است و سرود هم بد نبوده ولی گزارش 3 ماهه تابستان انها با این شرایط سیمان خیلی تغییر نمیکند و تولید هم افت دارد .
بادید دو سهم کمی نوسانی ترو خاص تر سمازن و سپاهان را هم زیرنظر داشته باشید سپاها در گزارش 6ماهه تلفیقی حسابرسی شده به سود 1369 ریالی رسیده و 9ماهه به عدد 2098 ریالی رسیده که مدت مشابه قبل این عدد 1021 ریال بود و کل سال قبل 1969 ریال بود
خود سیتا نیز بعد از مجامع و اتفاقات ان می تواند جالب شود
سقاین هم مجوز افزایش سرمایه 1500% را گرفته و ازاین رو مورد توجه است ولی در کل با دید افزایش سرمایه و بنیادی وضعیت ستران را بهتر میبینیم
4 مرداد 1402


