خبر
در هلدینگ ها و سرمایه گذاری ها این …
تحلیل خبر
در مورد هلدینگ ها وسکاب و پردیس دو سهمی بودند که گزارشی بد نبودند و جالب عمل کردند وسپه نیز همینطور وسپه در 6ماهه به سود 617 ریالی رسیده است
در پارسان تقریبا اکثر شرکت ها سود دادند و گزارش رسیده و پارسان در 9ماهه به سود 4626 ریالی رسیده است و باید صبر کرد مجمع شپدیس هم برگزار شود حالا نوبت پردیس است که به ان اضافه شود به نظر 6500 که صحبتش را کردیم کف کار سهم است
وغدیر هم با این سود و این شرایط فعلا در 6ماهه به سود 650 ریالی رسیده است و البته صورت های مالی سهم بعد از مجمع پارسان و زیرمجموعه ها مورد توجه است ولی به نظر 3600 3700 ریال سود را دارد
وکغدیر را هم زیرنظر بگیریدانصافا سهم خوب و شرایط خوبی دارد وکغدیر در گزارش 9ماهه به سود 2610 ریالی رسیده است
واقعا وصندوق هم گزارشی و تلفیقی عالی بود وصندوق در 12ماهه حسابرسی شده به سود 2443 ریالی رسیده است قیمت خوبی را دارد ولی بازار و سهامدار عمده به سهم بی توجه است
سراخر بازهم سراغ شستا می رویم که گفته می شود امروز فردا گزارش ستاره می رود و اگر خبر اخیر درست باشد سود قوی را برای 1401 شناسایی کرده و این رویداد بسیار خوب و خاص مثبتی است و اثرات خوبی در شستا و تاپیکو دارد
31تیر 1402


