خبر
فولاد هم زیرتیغ …
تحلیل خبر
خبر عوارض فولادی ها خبر خوبی نبود 2% هم عدد بالایی است ولی در کل انقدر که فکر میکنیم اثرگذار قوی نیست ولی همین حرکت به خوبی نشان دهنده عمق تصمیمات ماجراست . ولی با این حال در مجموع این گروه تحولات خوبی را دارد و گزارش های عالی را در پیش خواهیم داشت . فجر امروز باز شد سهم را زیرنظر بگیرید زمزمه 600 ریال سود 3ماهه در سهم شنیده می شود در سوی دیگر فخوز جای خوبی رسیده است . فسازان هم نوسانی خوب است فولاد هم شرایط ویژه ای دارد . چدن هم اصلاح خوبی کند و زیر 2900 ریال برسد خوب است . فولاد ولی از همه عجیب تر است ! واقعا پی به ای فولاد زیر 4 امده و این عجیب است .
به نظر این گروه با گزارش ها کم کم بهتر می شود و می شود امیدوار تر بود
26 تیر 1402


