خبر
در گروه فولاد این سهم ها …
تحلیل خبر
از گزارش ها شنیده می شود کاوه گزارش خوبی زده است و هرمز نزدیک 400 ریال سود محقق کرده است . گزارش فسپا و به خصوص فجر هم گزارش های جذابی است . فجر بعد از 550 ریال تقسیم بازگشایی خوبی بزند جالب می شود . در خرداد 5759 میلیترد ریال فروش داشت و نرخ ۴۴۲,۷۱۸,۷۴۷ ریال است
اردیبهشت 7154 میلیارد ریال فروش داشته است و نرخ ۴۱۴,۸۲۴,۹۹۵ ریال است
در فروردین با فروش 3618 میلیارد ریالی مواجه بود و نرخ ۴۰۰,۲۹۰,۱۲۲ ریال . 3ماهه به فروش 16518 میلیارد ریالی رسیده و مدت مشابه 13293 میلیارد ریال است
دراین گروه با دید نوسان و صرفا نوسان فرود هم جالب است و میتواند جالب باشد .
ذوب هم با خبرهای افزایش سرمایه در منفی باز شود یکی از گزینه های خوب بازار خواهد شد و شنیده می شود 3اهه ذوب امسال متفاوت تر از هرسال است .
در نهایت از فولاد هم بگوییم که با چشم انداز 600 ریال تقسیم و 1200 ریال سود امسال سهم پی به ای 4 بازار است !! یکی از ارزان ترین گزینه ای بازار خواهد بود
24 تیر 1402


