خبر
استارت فولادی ها را …
تحلیل خبر
بعد از گزارش ارفع زمزمه هایی در جریان است که گزارش بسیار خوبی را در فولادی ها داریم و شنیده می شود کاوه یکی دیگر از خاص ترین گزارش ها را می زند . هرمز همچنین فنورد و فجر هم همینطور … ولی از کاوه خبرهای قوی تر و خاص تری شنیده می شود . دراین گروه فخوز هم 12ماهه زد فخوز در گزارش ۱۲ماهه تلفیقی به سود ۴۸۸ ریالی رسیده و در سود اصلی این عدد ۳۵۱ ریال بوده است به نظر فخوز قیمت خوبی است و شایعه تحقق 270 ریال سود در 3ماهه را دارد که اگر درست باشد باید سهم را خرید
فولاد هم تقریبا تمام کرد فولاد در گزارش ۱۲ماهه تلفیقی به سود ۱۱۲۴ ریالی رسیده و در سود اصلی این عدد ۸۴۹ ریال بوده است ببنید با سود تلفیقی پی به ای فولاد قبل مجمع 4 الست ! واقعا فولاد هیچ وقت انقدر ضعیف نشده بود .
دراین گروه هرمز هم شنیده شده 400 ریال روی کدال می گذارد . انصافا گروه فولاد احتمالا یک بالای معتبر و قوی خواهد داشت
19 تیر 1402


