خبر
از بین بانکی ها این …
تحلیل خبر
دیروز گزارش بانکی ها اغاز شد و وپست بهترین گزارش این گروه را میتوانست بزند و زد در 3ماهه به سود 560 ریالی رسیده است و 102% بیش از مدت مشابه قبل است گفته می شود 2400 ریال امسال سود دارد و قیمت سهم این است !! شنیده می شود ونوین وتجارت هم گزارش های بسیار خوبی را راهی بازار میکنند و شهر هم گزارش 3ماهه خوبی خواهد داشت
از وپاسار هم شنیده می شود 15تا17 تومان 3ماهه سود دارد . وتجارت را در این گروه در منفی ها جالب می بینیم و میتواند مورد توجه بازار باشد .
11تیر 1402


