خبر
بازهم خودرویی ها را …
تحلیل خبر
دراین گروه به اتفاقات اخیر خیلی ربطی ندارد این گروه گزارش های بدی هم نداشت ولی در کل کمی زمان میبرد جریان پول بازار به این سمت برود و صد البته اقبال احتمالا به این گروه بیشتر خواهد بود . در مورد این گروه خودرو واقعا گزارشی خوب بود ولی زیان میسازد . ولی گزارش چند شرگت جالب بودند یکی خدیزل بود سهم در فروردین با فروش 540 میلیارد ریالی مواجه بود و اردیبهشت با یک پرش در فروش 15287 میلیارد ریال و خرداد 20639 میلیارد ریال فروش داشت و 3ماهه به 36466 میلیارد ریال رسیده و مدت مشابه سال قبل 8812 میلیارد ریال شده بود
بعدی از دید ما خاور بود که واقعا جالب عمل کرد و میتواند بهتر باشد در خرداد با فروش خاص 50003 میلیارد ریالی مواجه بود در حالی که 2 ماهه قبل کل فروش به 42294 میلیارد ریال رسیده بود 3ماهه 92297 میلیارد ریال فروش داشت خاور امسال به 1100 ریال سود به نظر میرسد و 3 ماهه نزدیک به 250 ریال را دارد
خبهمن هم قیمتش بنیادی جای خوبی است
در بین قطعه سازی ها خرینگ هم شرایط خوبی را دارد خرینگ 1666 میلیارد ریال در فروردین فروخت و اردیبهشت به 3074 میلیارد ریال و خرداد 3467 میلیارد ریال شده بود 3 ماهه 8262 میلیارد ریال فروش داشته مدت مشابه قبل آن 5344 میلیارد ریال بود شایعاتی از سود 4000 ریالی خرینگ می شود
خزر هم شرایط جالبی را گرفته است 3ماهه 1568 میلیارد ریال بوده و مدت مشابه قبل 965 میلیارد ریال بوده است تلفیق سهم بالای 900 ریال امسال می شود
خپویش را هم به نظر زیرنظر داشته باشید سهم در فروردین با فروش 716 میلیارد ریالی مواجه بوده است اردیبهشت به 1503 میلیارد ریال رسیده و خرداد 2325 میلیارد ریال بود و 3 ماهه 4544 میلیارد ریال فروش داشت مدت مشابه قبل 4160 میلیارد ریال بود برخی از سود حوالی 5000 ریال در خپویش صحبن میکنند
خفنر و خمحرکه و خمهر نیز هر 3 گزارش های خوبی زدند و البته خشرق هم جالب ظاهر شد . به طور کلی قطعه سازی ها بهتر بودند
10 تیر 1402


