خبر
در اخابر با این …
تحلیل خبر
در خبرها داشتیم که گویا مخابرات بازهم به طور گسترده اقدام به فروش دارایی کرده است . شرایط تهاتری 100 درصد با مطالبات پیمانکاران طرف قرارداد شرکت و همچنین 40 درصد قیمت پیشنهادی و مابقی اقسلط 3 ماهه بدون کارمزد. به نظر با دید یک سهم خاص و افزایش سود عملیاتی و غیرعملیاتی میتواند جالب باشد نموداری هم جای خوبی رسیده و بعد از مجمع احتمالا تحولاتی را داریم در مجمع صحبت از تجدید انرژی سهم بعد از مجمع می شود
10 تیر 1402


