خبر
در گروه فولاد با این …
تحلیل خبر
با این که نرخ سوخت برای این گروه کمی بالاست ولی اثرات جبران ناپذیری را دراین گروه ندارد و می تواند مورد توجه باشد مثلا اثرات انچنانی روی فولاد یا بقیه نخواهد داشت از همین رو فخوز با این شرایط میتواند همچنان جالب باشد . در خرداد 84525 و اردیبهشت خوب بود و 84334 میلیارد ریال فروش زد
فروردین 46840 میلیارد ریال فروش داشت و 3ماهه 215699 میلیارد ریال فروش زد و مدت مشابه این عدد 127641 میلیارد ریال بود
نرخ بیلت داخلی فروردین ۲۰۲,۹۰۰,۰۲۴ ریال و اردیبهشت ۱۹۷,۹۱۹,۰۰۸ ریال و خرداد ۲۱۴,۳۸۹,۰۳۷ بوده است گویا 200 ریال 3ماهه می تواند بسازد .
فغدیر خرداد خوب نبود ولی در کل 3ماهه خوبی میدهد و بد نیست زیرنظر باشد
در ذوب هم شایعاتی مطرح است که گزارش 3ماهه خوبی را راهی کدال میکند و بد نیست کمی بیشتر زیرنظر باشد
4 سهم خاص را در این گروه زیرنظر بگیرید که گزارش های خاصی داشتند یکی هرمز بود دومی فجر که هردو واقعا خوب بودندو قیمت خوبی هم دارند به خصوص فجر
سومی فنورد است که اصلاح خوبی هم کرده بود فنورد در فروردین 1218 میلیارد ریال و در اردیبهشت 2401 میلیارد ریال و خرداد 3091 میلیارد ریال فروش داشت و نرخ فروردین ۲۶۴,۷۶۱,۷۴۹ ریال و اردیبهشت ۲۶۸,۱۶۳,۶۹۹ ریال و خرداد ۲۶۹,۲۲۶,۰۵۸ ریال بوده است.3 ماهه 6711 میلیادر ریال و مدت مشابه قبل فروش 7002 میلیارد ریال بود
فسپا هم دیگر سهم گروه بود که 3ماهه خوبی را میدهد
درکنار این گزینه ها بد نیست فجهان را هم کمی بیشتر زیرنظر داشته باشید .
10 تیر 1402


