خبر
در بین سیمانی ها این …
تحلیل خبر
دراین گروه بارها و بارها شرکت های خوب را نوشتیم از سیتا و سفارس بگیر تا سابیک و ساوه و سفانو . ستران به زودی به مجمع می رودو با دید صبر کردن روی یک سهم خاص ستران بد نیست
سهگمت هم واقعا گزارش خوبی زد زیر 6000 سهم قیمت خوبی برای خرید است در خرداد با رشد فروش 1769 و اردیبهشت با فروش 1295 میلیارد ریالی مواجه بود و 6 ماهه به عدد 6084 میلیارد ریالی رسیده است مدت مشابه قبل 3212 میلیارد ریال است
سخوز را هم بارها گفتیم وبه نظر گزارش 3ماهه خوبی می زند
در مجموع این گروه با انتشار گزارش های 3ماهه باردیگر مورد اقبال قرار میگیرند
10 تیر 1402


