خبر
در بین فلزاتی ها …
تحلیل خبر
دراین گروه چدن را گفتیم خوب بود . فباهنر زیر 5000 رسیده و میتواند جالب باشد . فملی هم شنیده می شود 240 ریال در 3 ماهه محقق کرده و گزارش خوبی میدهد . فاسمین هم در منفی ها جذاب است امروز فافق هم بازمی شود و با دید نوسان در منفی ها خرید سهم بد نیست و توصیه می شود
فاما هم گزارش داد و به نظر فاما هم شرایط خوبی را دارد فاما در فروردین با فروش 858 میلیارد ریالی مواجه بودو نرخ ۸۱۷,۰۳۷,۰۹۲ ریال
در اردیبهشت فروش 1888 میلیارد ریال و نرخ ۹۰۰,۴۲۳,۴۳۱ ریال شده است و خرداد 1802 میلیارد ریال فروش داشت و نرخ ۱,۰۴۰,۰۱۲,۵۶۰ ریال بود. 3ماهه به فروش 4549 میلیارد ریالی رسیده و مدت مشابه قبل 2542 میلیارد ریال بود به نظر یکی از سهم های خوب این گروه بوده و میتواند جالب باشد و گزارش جالبی بزند .
نرخ گاز 3000 تومانی خیلی روی این گروخ موثر نیست و انقدر خبر عجیبی نیست .
7 تیر 1402


