خبر
از بین پتروشیمی ها با این …
تحلیل خبر
چند اتفاق رخ داده است اول از همه در بحث 28 به 38 باردیگر کنسل شده و سهم هایی مانند مثلا شگویا شغدیر جم پیلن مورد توجه هستند و بازهم نوری و بوعلی و … به حاشیه می روند ولی در کل اوضاع این گروه با این بگیرو ببند ها درست نمی شود و هنوز اولی تمام نشده بود دومی از راه رسید و شایعه شده سقف نرخ 7000 تومان است . ببنید دقت کنید در حال حاضر حتی با دلار 38 نرخ 5700 می شود و خیلی خاص نیست ولی ماجرا ازاین قرار است که سقف 7000 می شود و برای 6 ماهه دوم این عدد لحاظ میگردد که عدد بالایی است و اوره و متانول را قربانی میکند .
با این خبر فشار فروش روی این دو گروه امروز زیاد می شود به خصوص این که شخارک و شفن گزارش های خیلی جذابی نیز نزده اند .
روزهای گذشته نوشتیم فعلا کمی ازاین گروه دور باشید به نظر طبیعی است که غدیر و پارسانهم زیر فشار فروش بروند .
دراین گروه جم هم گزارش داد ولی خوب نبود در کل هنوز پدیده ای خاص که دراین گروه بتواند مورد توجه قرار گیرد با این اخبارو اتفاقات دیده نشده است
6 تیر 1402


