خبر
از بین سیمانی ها …
تحلیل خبر
یکی از خاص ترین گزارش ها برای گروه سیمان است و قطعا از حالا گزارش 3ماهه خوبی را میدهند
سفانو دیروز واقعا در گزارش ماهانه خوب بود و 3ماهه خوبی در انتظار اوست در فروردین با فروش 724 میلیارد ریالی مواجه بود و اردیبهشت با رشد خوب 1513 میلیارد ریال شد و خرداد 1126 میلیارد ریال فروش داشت
3ماهه 3365 میلیارد ریال شد و فروش مدت مشابه سال قبل 1791 میلیارد ریال بوده است
اردستان مجمع بود به نظر 28000 ریال باز شد بد نیست ولی باید صبر کرد گزارش های بهتری برسد
سبجنو هم واقعا گزارش خوبی ز و 3ماهه خوبی میدهد در فروردین با فروش 673 میلیارد ریالی مواجه بوده است و اردیبهشت این عدد 824 میلیارد ریال و خرداد 912 میلیارد ریال بود 3 ماهه 2410 میلیارد ریال فروش داشت . مدت مشابه سال قبل 1510 میلیارد ریال شده بود
ساوه واقعا گزارش های خوبی خواهد داشت باعدد 1898 میلیارد ریالی فروش خود را در فروردین آغاز کرده است و اردیبهشت با فروش خوب 3031 میلیارد ریال بود وخرداد به 2671 میلیاردریال رسید و 3 ماهه 7601 میلیارد ریال بود .مدت مشابه قبل 3415 میلیارد ریال بود و 2 برابر مدت مشابه قبل است ولی مشکل این است که قیمت کمی بالاست 2300 2400 تومان سود را دارد ولی قیمت کمی تند است
سمازن هم بی سر و صدا گزینه خوب در فروش خوب عمل کرد فروردین با رشد 1339 میلیارد ریال فروش داشته است
اردیبهشت هم با رشد 1546 میلیارد ریال و خرداد با رشد 1872 میلیارد ریال بود و 6 ماهه 7898 میلیارد ریال بوده است و مدت مشابه قبل 5646 میلیارد ریال بوده است یکی از گزینه های مورد بررسی بازار است
فعلا دراین گروه این سهم ها گزارش دادند و بد نبودند
5 تیر 1402


